Hyggeweekend 9-12 juli

Hej

Vi holder en forlænget hyggeweekend fra torsdag d 9. juli om eftermiddagen til søndag eftermiddag d. 12 Juli. Der vil være mulighed for camping i den periode. Der vil være vand og strøm tilgængeligt, men ellers er der selvforsyning hvad angår forplejning. (vi tænder selvfølgelig grillene)

For at få dækket udgifterne, koster det Kr 50,- for de tre overnatninger.

Vi håber på godt vejr og masser af flyvning.

Vi ses

Mvh Bestyrelsen

Vedr. Kristihimmelfartstræf

OPDATERING!

Vedr. Fællesspisning Lørdag i teltet:

Lisbeth disker op med buffet 🙂

Prisen er 175,- pr. kuvert-børn under 12 det halve

Tilmelding til spisning, enten mail til Søren (sorenvestermarken@gmail.com) eller sms Søren 40106133

Betaling for spisning:

Mobilpay til Lisbeth 22629266-husk at skrive hvem og hvor mange. Har du ikke mobilpay(eller kender nogen der har), så skriv det i tilmeldingen-så finder vi ud af noget.

Tilmelding og betaling senest onsdag d. 13. maj.

Spisning fredag: Lisbeth svinger forbi med madvognen, så der vil være mulighed for at købe, burgere i forskellige varianter, bøf/flæskestegsandwich samt andre gode sager. Tilmelding er ikke nødvendig.

Som dessert fredag aften steger Keld og Søren pandekager…måske… siges det….. 🙂. Medbring selv fyld

Kristihimmelfartstræf 2026

Kære Alle

Vi holder det traditionsrige Kristi Himmelfarts træf i Falken. Der vil være camping fra onsdag eftermiddag d. 13.maj til søndag d. 17. maj. Torsdag vil være forbeholdt svævefly og trækfly, men ellers vil der være åben for al slags flyvning (også om torsdagen hvis der er plads til det).

Der vil være pølsesalg til middag torsdag-lørdag.

Vi arrangerer fællesspisning lørdag aften-detaljer kommer senere.

Der vand og strøm på pladsen i begrænset omfang

Skriv om hvor mange og om i har telt eller campingvogn med, til sms Søren 40106133

🙂

Skulle nogen have glemt det, er adressen: Slagelsevej 23, 4250 Fuglebjerg

Vel mødt

Mvh

MFK Falken

Referat og opkrævning af kontingent

I sidste weekend sendte jeg referat fra generalformsamlingen samt opkrævning af kontingent til klubbens medlemmer.
I burde alle have modtaget den nu enten på email eller brev. Jeg har i hvert fald modtaget en del indbetalinger allerede. Tak for det.

Har du mod forventning ikke modtaget referatet og oplysninger om betaling af kontingent bedes du kontakte kassereren.

Mvh
Kåre (kassereren)

Byggelokalet 15-1-2026

Hej Folkens

Så det simpelthen torsdag i morgen, og dermed er der gang i byggelokalet.

Der er mulighed for Lisbeth mad.

Skriv her eller giv Keld besked.

Søren

Godt Nytår

Kære alle2025 synger på allersidste vers. Håber alle får et godt nytår med gode timer på flyvepladsen. Vanen tro stiller Arne op med gammel dansk i klubhuset d. 1. januar kl 1200, så vi kan ønske hinanden et godt nytår 🙂

Søren

Bygge/hygge 11-12-2025

Hej

I morgen er det torsdag og så er det tid til en tur i bygge/hyggerummet. Jeg kan være der fra kl ca. 1700, men gider I skrive om i dukker op. Der er ingen grund til at varme det hele op, hvis jeg er den eneste. Der er ikke planlagt Lisbethmad, men vi kan evt. hente pizza.

Skriv i tråden på FB eller sms 40106133

Søren

Indendørsflyvning

Kære AlleSå er det snart lørdag og dermed tid til en gang indedørsflyvning i Fuglebjerghallen. 🙂Som sædvanligt er det blevet en succes og vi er mange der flyver og dermed kan der opstå lidt trængsel.Vi har i bestyrelsen besluttet, at det er nødvendigt, at vi laver et samlet pilotfelt, præcis som vi har det om sommeren på pladsen.Det betyder, at vi står i hjørnet modsat indgangen. Har man lyst til at sidde under flyvningen, tager man bare en stol med derover. På denne måde har man bedre overblik, over hvad der foregår hvor, og vigtigst af alt, kan vi tale sammen. Vi er overbeviste om, at det kommer til at gå fint på denne måde.Vi håber vi får en dejlig flyvedag 🙂Mvh Bestyrelsen